Промо стійки. Стенди для реклами і акцій

Промостійки (промо стійки) – стійки для промоушн-акцій, є ефективним способом реклами продукції. Організація спеціальних рекламних акцій (промо) і PR за допомогою промостойок призначена для підвищення продажів товару у великих магазинах, де йде постійний приплив покупців. Промо акції, як правило – це дія, за допомогою якого ви плануєте познайомити потенційних покупців зі своєю продукцією, викликати у них довіру з метою збільшення попиту і відповідно продажів. Ці акції носять тимчасовий характер і не прив’язані до конкретної точки, а переміщаються, що має на увазі під собою деяку мобільність. Серед конструкцій для проведення промоушн-акцій промостійки займають центральне місце.

Промо стійка значно впливає на формування першого подання про компанію у потенційного клієнта

Промостойки (промо стійки) - стійки для промоушн-акцій, є ефективним способом реклами продукції
Промостойки (промо стійки) – стійки для промоушн-акцій, є ефективним способом реклами продукції

 

Основні переваги в використанні промостійок:

  • мобільність в транспортуванні конструкції;
  • легкість і швидкість збірки і установки;
  • промостійка має невелику вагу;
  • велика рекламна площа промостійки;
  • універсальність, завдяки взаимозаменяемой рекламної інформації;
  • дозволяє оптимально використовувати робочий простір.

 

Write a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *