Промостійки (промо стійки) – стійки для промоушн-акцій, є ефективним способом реклами продукції. Організація спеціальних рекламних акцій (промо) і PR за допомогою промостойок призначена для підвищення продажів товару у великих магазинах, де йде постійний приплив покупців. Промо акції, як правило – це дія, за допомогою якого ви плануєте познайомити потенційних покупців зі своєю продукцією, викликати у них довіру з метою збільшення попиту і відповідно продажів. Ці акції носять тимчасовий характер і не прив’язані до конкретної точки, а переміщаються, що має на увазі під собою деяку мобільність. Серед конструкцій для проведення промоушн-акцій промостійки займають центральне місце.
Промо стійка значно впливає на формування першого подання про компанію у потенційного клієнта

Основні переваги в використанні промостійок:
- мобільність в транспортуванні конструкції;
- легкість і швидкість збірки і установки;
- промостійка має невелику вагу;
- велика рекламна площа промостійки;
- універсальність, завдяки взаимозаменяемой рекламної інформації;
- дозволяє оптимально використовувати робочий простір.